kızlar selam iyi bayramlar 🌿 15 haftalık gebeyim. son bir kaç gündür sarımsı akıntım oluyor yürüyüp çok ayakta kalınca daha fazla oluyor sonra dinlenince kayboluyor o kıvam şeffaf a dönüyor. bende enfeksiyon biraz var ama doktorum ilacı kesti sürekli kullanman iyi değil diyerek bol su iç dedi. koku ve kaşıntı yok. sizce normal mi ya bu doktora gitmem gerekir mi?