Srfn11 ___ozlm___ malesefff olmayan yok sanirim 😳 38+5 ellerimi acip kapatmak zor oluor ayak tabanlarim sislikten agrior basarken 😳😳 en rahatlatici sey yataga ters yatip duvara dik ayaklarini😘🥰
Trkmn ___ozlm___ 38+6 haftalığım 2 numara büyüdü galiba😕 Doktorum otururken bile ayaklarını uzat aşağı bırakma şişmesin dedi öyle yapıyorum☺️ Daha zaten ne kadar şişebilir bilmiyorum😂
Semra06 Ayaklar eller bacaklar davul gibi bitti günümüz ama niyeti yok gelmeye yürümek zo ayakkabı bile olmuyor ayağıma 40 numara dar geliyor soğuk su biraz rahatlatıyor oda yarım saat falan. Sonra gene geriliyor ağrımaya başlıyor