yaseminan Kızlar 3-4 gündür sancılarım başlamış ve vajinaya doğru baskı hissediyorum bi ayağım lavaboda resmen sürekli tuvalet hissi veriyor normal mi bu durum bebeğimin gelişimi 1 hafta önden gidiyor erken doğum olabilir mi acaba
Yadee yaseminan bendede oluyo 35+4 oldum devamli tuvalete gidiyorum karin agrisiyla sebebini bilmiyorum🤷🏻♀️
Hulyalp yaseminan sancilar normal canim ama pespese girerse ve nefesini zorlarsa bi acile git mutlaka. Bu arada tuvalet normal bebek artik asagi inmeye basliyor bu donemlerde. 32+5iz ikizlerimle ben 1 aydir surekli wcdeyim gina geldi.
SareElif yaseminan bende de ayni olmustu canim doktor 4 cm aciklik oldugunu soyledi evde uzaniyoruz muayene den sonra kanama da geldi 4 gundur surekli geliyor prensesin gelmesini bekliyoruz
Hacerdogan Haftadayım aynı durum bizdede var kalkıp tuvalete gitmek bazen ölüm gibi. Acı veriyor. Normaldir ya bebişler büyüdü baskı yapıyor onunla ilgili bi yazı okumuştum
NimetDilmen Bende 34 haftalıqım dün yatış verdiler nstde sancı cktı die. Bqun kendi isteqimle imza atıp cktm. Suan daha iyiyim