Slm kızlar 33 +4 haftalık hamileyim 30 haftamda kontorole gittim bebegim hala dönmemiş snda 32 ci haftamda tekrar gittim gine donmemis benim gibi boyle bi durum yaşayan varmı korkuyorum çok korkuyorum sezaryen olucak diye kızlar herkez oylw diyo dönmez diyo bebiş kesin sezaryen olursun diyolar çok korkutuyolar beni acaba dönermi sizce kızlar