Arkadaşlar ben 23 haftalık gebeyim. Geçen hafta cuma günü 3 yaşındaki yeğenim ishal yüzünden hastanede serum yemiş ve çok halsizdi. Ben de onunla ilgilendim oyun oynadık. Sonra pazar günü benim midem bulanmaya başladı. Derken akşam yemekten sonra şiddetli kusma ve ishal başladı. Acile gittim, kan tahlili yapıldı ve enfeksiyon görmedi doktor. Serum verdiler ve çıktım. Sonraki gün de ishal ve kusma devam etti. Bugün ishalim ve kusmam geçti ancak aşırı halsizlik, mide bulantısı ve vücut ağrısı yaşıyorum. Tabi ki bunlar olabilir ama özellikle bebeğe bir zararı olacak diye çok korkuyorum, sanki hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor. Çok su içiyorum, muz, patates yiyorum, ishal durdu ama halsizlik geçmiyor :( Başına hamileyken böyle bir şey gelen var mı? Ne yapsam daha iyi hissederim acaba...