Esraogey Duş almak istiyorum ama korkuyorum Perşembe gümü sezeryan Doğum yaptım kimi bantı çıkarmadan gir diyor kimi çıkar gir diyor kuru tut diyorlar nasıl yapamam gerektiğini doktorumla konuşamadım biri bana adım adım nasıl yaptığını anlatabilir mi 😊😁
Halista Esraogey bende su geçirmez bant vardı ilk 5 gün o şekilde duş aldım,sonrasında bantı söktüler artık su sabun değebilir sıkıntı değil demişlerdi
Kubraygun Esraogey medikallerde onun için bant satılıyor su asla geçirmiyor benimde böbrekte hortum takılı duş alırken su geçmemesi lazım ben öyle yapıyorum canm
Bilgehan Esraogey sezaryenden bir gün sonra su gecirmez bant ile duş aldım. Duş sonrası bandı çıkardım. Sonra her dus sonrasi dikisleri kuru tuttum. Bana bu şekilde soylenmisti
Esraogey aylaacetin jelatin bant derken 😁 normal beyaz bant altına gazlı bez koydular üstünde onu tutsun diye bantlandılar
aylaacetin Esraogey su geçirmeyen şeffaf bi bant yapıştırıyolar onunla duş alabiliyosun sana yapıştırmamışlar demekki 🤷🏼♀️
Cemremin Bende perşembe günü sezeryan oldum hastaneden çıkınca bandı açtılar istediğin zaman banyonu yapabilirsin su sabun deyebilir dedi doktor senin bandini niye açmadan yolladılar ki
Papatyam34 Esraogey doktorum bana hastaneden çıkarken bugün bile duşalabilirsin demişti 🤗 sezaryen bölgesini gazlı bezi hiç çıkarmadan poşetledik üstüne bantla yapıştırdık ama iyice bantlandık poşeti 😃 ben biraz pimpirikliyim o yüzden 😀