Zsydyg Kızlar slm ben 26. Haftayı bıtırdım fakat cocuk sanki cıkıcakmıs gıbı hıssedıyorum ara ara cok sık degıl ama ayak sancılarım oluyo sızce erken degılmı yasayan varmı bole ? Erken dogum belırtısımıdır yoksa?
Ozlemb0811 Zsydyg canim yalanci sanci da olabilir erken dogum tehlikesi de. Bende de basta yalanci sanci dedi doktor, magnezyum kullandim. Simdi de erken dogum tehlikesinden yatiyorum malesef, bi doktora gitmende fayda var
Benay10 Zsydyg vajinandan heran çıkacak gibi hissediyorsun vajinanda tuhaf bi ağrı var değil mi belin de ağrıyor aha Doğum sancısı diyorsun ama olmuyor 😂 ben hep öyleydim o ağrılae 30 haftadan sonra artacak doktorumu kaç kere aramıştım giren ağrılardan dolayı doktor bana ağrı girdiğinde seni yere oturtmuyorsa yattığın zaman geçiyorsa yalancı sancıdır rahim Doğuma hazırlıyordur ama ağrı girdiğinde yere çöktürüyorsa ve yattığın halde hala geçmiyorsan o zaman gerçek sancıdır demişti ama herkes bir değil sonuçta erken Doğum da olabilir Allah korusun bi doktora görün yine de
Melek2102 Zsydyg Bende 26+2 haftadayim bugün Bende doguruyorum zannettim.. karnim sertlesti bel agrisi Bide adet agrisi gibi gecmek bilmedi saatlerce simdi sadece hafif agrim var Heralde Rahim genisliyo.. ilk defa korktum ama
Zsydyg Ozlemb0811 sendekı sancılar nasıl canm bıraz anlatırmısın vok korkuyorm ya bole bnde sankı cıkıcakmıs gıbı oluyo agrı oluyo arada canım acıyo
Zsydyg Benay10 aynen cnm anlattıgın gııbı oluyor doguma hazırlanıyor demek 🙂 verdıgın bılgı ıcın cok tskederm aklımda olsun cok sagol iyi bayramlar dilerim saglıkla kucagınıza alın bebegınızı ıns🙏🏻🙏🏻
Benay10 Zsydyg Rica ederim canım ben doğurdum ablası 4.5 aylık olduk rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sana da iyi bayramlar 😘