Ayaztgce İyi bayramlar kızlar bugün kahverengi akıntım geldi 9+3haftalık hamileyim ultrasonda baktılar kanama gözükmüyo dedi doktor ama tedirgin oldum progestanın sabah akşama çıkardı içim hiç rahat deil😰
espalp Ayaztgce ilacını içip dinlen canım 🙏🏻 Kahverengi akıntı o haftalarda normal karşılanabiliyor. Ben ikinciye adet olmuştum üstüne görme dışında. O zaman kahverengi akıntı gelmişti. Progestanla geçti
Nalanktl Ayaztgce benim 32 li haftalarda olmuştu, doktor dinlen hiçbirşey yok dedi. Ama şok olmuştum görünce altıma büyük tuvaletimi kaçırdım sanmıştım
Berna3434 Doktoruna güven kuzum bnmde ilk başlarda kırmızı lekelemem gelmişti doktorum kese çevresinde degl korkma dedi korkma kuzm
Damlin Aynısı banada oldu korkma hiç. Progestanı kullan ve ağır kaldrma hiç. Ben şuan 36.haftadayım 17.haftada oldu 1 kez başkada olmadı. Bir de yüksek yerlere uzanma
Ayaztgce espalp hiç bsey yapmamaya çalışıyorum zaten progestanı kasık ağrılarım için gece içiyodum şimdi iki kere içicem inşallah bu kadarla kalır🙏