guler27smsk_ Hayırlı bayramlar kızlar ben 34+1 oldum akıntım oluyor ve kokulu çok rahatsız oluyorum yardım edin benle ayni durumda olan var mi 🤔
eylulvari guler27smsk_ ben en başından beri yaşıyorum akıntıyı 32+6yız ve epey arttı sarımsı akıntım doktorum yine fitil başladı. son haftalarda enfeksiyon sıkıntılı olabilir vakit geçirmeyin doktorunuza yazın isterseniz mutlaka bir çözüm bulacaktır
Pnrvlkn guler27smsk_ bende 32 haftalık olduğumdan be var ama neden olduğunu bilmiyorum açıkcası korkulacak birşey olucağını düşünmüyorum
Meldaa55 Doktoruna goster canim benimde vardi doktorum cati muaynesinde gordu batikonla temizledi once sonra da fitil verdi iki tane vardi icinde 2 gunde 1 dogumu etkilermis