Kızlar hepinize iyi bayramlar..
Sıkıntım şu dün akşamdan beri göbek kısmında bir yumruk var sanki o kadar rahatsız ediyoeki artık azıcık iş yapsam ağrımaya başlıyor yatarken sıkıntı yok ama ayağı kalkınca sanki yittiriyor gibi karnımı, daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu acile de gitmek istemiyorum ama sizce ne yapmalıyım sanki gaz gibide geliyor bana