espalp [silindi] 12+0’da söyledi doktor ve 22+5 olduk ayrıntılıda da baktık değişmedi 🙏🏻 Bizim oğlan erken gösterdi😂
Dorukunannesi95 Deletedmom143 nasil dayandin o kadarrrr :) ben 12.haftama kadar 9 dogurdum😀 Allahtan 12 de gosterdi hemen de çatlamadim
[silindi] Dorukunannesi95 ay kız olunca gec gosteriyor tezi dogru galiba😊 kız evladim var rabbim yine nasip ederse cok mutlu olurum ama bu belirsizlik cok kötü
Deletedmom143 Dorukunannesi95 yok ya gosdermedi iste minnak.oyle dayandim iste patlayarak😂bebe kiyafetleri gorurdum alamiyordum zaten patliyordum icimde.napayom diye😁
[silindi] espalp rabbim hayırlı sağlıklı evlat eylesin insallah bn bir an once netlessin ki beklentiler son bulsun istiyorum kayinpederimin son torunu olacak benim bebis ve ailedeki torunlarin hepsi kız😂