Cansu37 ilk 3 ay regl olcakmışsın sancı normalmiş kuzum 6,7. Haftadan önce kese ultrasonda görülmezse korkma sakın sakin bir şekilde bekle bebişin sana görünücektir Allahın izniyle kalp atışıda 9. Haftadan sonra duyuluyor kişiye göre değişebiliyorda bu sürede sen hiç bişey için stres yapma we uzanılacak ağır kaldırılacak işlerden uzak dur he bide folik asite başlatıyolar canım ilk 3 ay bebişin gelişimi için gerekli bir witamin hayırlı uğurlu olsun rabbim tamamına erdirsin 🤲🏻😘