Tuce26 ben 23 hastalıkken acile kaldırıldım böbrek agrısından 24 mm büyüme olmustu böbreğim de böbrekte enfeksiyondan ötürü idrarda kan ve enfeksiyon olması böbreğin idrarı tutmasından kaynaklı böbrek büyümesi ve agrısı yasıyoruz benim hastanede yatışım yapıldı agrı kesiciler antibiyotik tedavisi yetmedi fitil bile yedim çok şükür atlattım bol bol su içerek ve sol tarafa yatarak geçti sağ böbreğimde büyüme vardı eğer büyüme durmasaydı kateral takılacaktı rahimden o yüzden bol bol su için verilen ilaçları kullanın enfeksiyonunuz geçsin