Alessia valla siz bence öbür postuda tamamen yanlış anlayıp yazmışsınız buna da aynı şekilde kadın isim nasıl dememiş ki yanına uygun isim aramış yani hüdai ismi nasıl diye senin fikrini sormamış ki bu hiiiiç birimizi gram ilgilendirmez. Ben sadece biraz çeliştiğini düşündüğümden yorum yazma gereği duydum yoksa herkesin fikrine saygım vardır bu konuda bi sıkıntı yok🙋🏼♀️