slm kizlar 33+4 haftalik hamileyim ve dun aksamdan beri gobegimin yaninda çok aci dokundugun zaman çok agriyo sabahtan beri de belim cok agriyo oturamiyorum tuvalette gittim smdi ic çamaşırimsa hafif ıslat ayaktaykende hafif hafif icçamaşırimı bisey damliyo akıntım desen almıs başinı gidiyo ne yapıfam şaşırdim kasiklarimada ara ara agrı vuruyor