Elifyor Çok hafif bir çizgi var gibi benimde böyleydi yarın ya da 2 gün sonra sabah ilk idrarla tekrarla canım gönlüne göre olsun her şey inşallah 🤲🙏
Deletedmom133 Mucizebebek3119 %90var ama ben 3 gün gecikmeyle öğrendim hayali cizgi vardi inşallah vardır hayırlısı olsun 🙋♀️
Handaan Mucizebebek3119 canim olurda varsa hergun elini karnına koy ve 1 tesbih Yâ mubdiu çek düşüğü önler ve bebeği korur 1 teşbihte Yâ hafız
Ebru0101 Mucizebebek3119 var benimde böyleydi sabah idrarımla yaptım git gide koyulaltı şimdi 35 haftalık olduk 😍
TunarinAnnesi Mucizebebek3119 var çizgi İnşAllah koyulaşir yarın gündüz test yap 2saat önce sıvı alma o zaman net çıkmıyo
SibelY Çizgiyi gördüm👍 Adetine daha var galiba ondan böyle çıkmıştır. Ben adetime 4 gün kala ovula gebelik testini yaptım çok net çıktı ondan alabilirsin
Mucizebebek3119 Ebru0101 inşallah ya çok uğraştık dahada yeni başlayacak uğrasimiz varsa eğer pihtilasma hastasiyim
ekara testinizden henüz bir sonuç çıkmıyor. Adetinize3-4 gün kala kan testi yaptırın. Bu kadar erken testlerle sonuç alamazsınız Mucizebebek3119
Mucizebebek3119 Handaan ekara öyle evet biliyorum ama pıhtılaşma hastasıyım ne kadar erken okadar kâr