NazrinQulicka Tugbakaya bende ilk hamilelikde adetime baya bir süre vardı yaşamışdım.Şimdi yine hamileyim ancak hiç bir şey yok.o yüzden tedirginim.Gerçi daha çok yenj hamileliyim ilkinde öyrendiyimde 1ay olmuşdu
Busra9071 Ben yaşadım adetine hemen hemen 4 5 gün varken yaşadım adetim geçincede test yaptım çıktı 6+2yiz şimdi