emel16 Selam kızlar 38+2 deyim bugün sabah çok küçük tırnak ucu kadar bi lekelenme oldu kırmızı. Nişan mı bu değil mi anlamadım. Doktorum bebek hareketleri iyi ise sancın yoksa şuan hastaneye gitme ağrın sıklaşırsa gidersin dedi. Eğer bu nişansa acaba doğum ne zAman olur? Bu arada hiç ağrım sancım da yok, bilgisi olan varsa çok sevinirim.
Yasemincifci emel16 benimkine 1 haftamoldu hala doğramadm canm kiminki 24 saat içinde olurmus kimininki 1-2 günde kimininki bir iki hafta sonra olurmuş
Aysegolcuk emel16 Evet Nişan canım Benimde kahverengi leke gelmişti 2 gün sonra doğum yaptım bebek Az hareket ediyorsa veya sancıların gelip gidiyorsa doktoruna bildir
gozdeyaras emel16 canım benim de öyle birşey başıma gelmişti doktorumu aradığımda rahim ağzı açılmasından kaynaklanan birşey o kasılmalarını takip et diye söylemişti 40+2 deyim hala kasılmalarım düzenli değil 🤭
Ysglsmkl emel16 bu gönderini görmemişim canım diğerinden yazmıştım ben de durumun nasıl değişiklik var mı diye. Bende bu sabaha kadar en ufak değişiklik yoktu bugün hem benim hissetmediğim düzensiz sancılar çıktı hem açılma varmış. Açılma için kontrol edildiğimden beri de kanlı leke geliyor 😬
emel16 Yasemincifci nasıl geldi senin canım bunda miktar önemli mi bilmiyorum ama az mıydı çok mu? Bi de nişan geldiği gün doktora gittin mi? sancın ağrın oldu mu?
Srfn11 Yasemincifci ay biz snle doguramicaz galiba yasemin 😳😂her nisan acilma cati muayenesi postunda ikimiz variz hdjdjdjdjdj🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣
Yasemincifci emel16 38+2 de komtrole gitrim sancım cıktı doktro açıklıklık yapmışmı baklm dedi alttan muayene etti ebe kanaman olabilr normal dedi olduda ertesi gün böyle jöle gibi bir şey geldi koyu kıvamlı ardından pembe akıntı oldu acile gittim sancım cıktı serum verdiler tekrardan sancım cıktı sancın sıklaşınca gel dediler eve gönderdiler
emel16 Aysegolcuk bebek epey hareketli canım ve sancım da hiç yok. Doktoruma söyledim bebek hareketleri iyi ise bekle sancın sıklaşınca gidersin dedi. Senin nişan geldiğinde sancın var mıydı canım
Aysegolcuk emel16 Evet vardı ama okadar şiddetli değildi ve bebeğim fazla hareket etmiyordu o zaman sen biraz daha beklemelisin belin falan ağrıyorsa doğum başlangıcıdır sen bol bol yürüyüş, merdiven in çık ve squat yap her gün hurma ye açılma yapıyor canım
emel16 Aysegolcuk yok canım dünden beri ne sancı ne bel ağrısı hiç bişe hala yok bebek dün hatta epey hareketliydi. Doktorumla akşam tekrar görüştüm sancılarını bekle dedi bekliyorum bakalım.
emel16 gozdeyaras yaa o kadar uzun sürebiliyor demek ki bende beklemedeyim bakalım hala bişey yok cumartesi günü kontrolüm var o güne kadar doğmazsa tabi:)
emel16 Aysegolcuk yok hala canım ara ara baskı yapıyor binde bugün kasılmaları oldu o kadar sancı falan hala yok
emel16 Ysglsmkl ordan yazdığını görmemişim canım bazen bildirimi göstermiyor. Neriman hanımın çatı muayenesinden sonra mı geldi leke yolsa bayramda gittiğinde yapılan kontrolden sonra mı? Ben bayramda hiç gitmedim canım hastaneye Neriman hanıma yazdım bebek hareketleri iyi ise ve sancım yoksa bekle demişti sancım hiç yok gitmedim bende o yüzden.
emel16 Ysglsmkl canım bir de nasıl oldu acilden mi gittin kim ilgilendi seninle, doktor mu ebeler mi? Açıklığı söylemek için kontrolü kim yaptı, Doktorsa hangisi bir de hep orda mı doktor ve ebeler yoksa sen gidince arayıp haber verildiğinde mi geliyorlar,
Aysegulkinyas emel16 benimde dun sabah saat 8 de geldi canim ama hala ne sancim var ne baska birsey bekliyorum oyle doktorumda bana oyle dedi sancini bekle bende bekliyorum 37.haftamdayim bende
emel16 Aysegulkinyas bende canım beklemedeyim, doğmazsa cumartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum merak ediyorum
Ysglsmkl emel16 Neriman hanımın kontrolünden sonra leke falan gelmedi çok rahattım 5-6 gündür gezip duruyordum. Bu sabah başlayan bel ayrısı gittikçe arttı. Acile gittim nst çektircem dedim hemen 2. Kata yönlendirdiler saat 18.00 gibiydi doktor yoktu ebe nst çekip doktora gönderdi Bahar hanım nöbetçiymiş kontrolü de ebe yaptı bu arada ve çok acıttı 🤦🏻♀️ Hatta bu kadar korkuyorsa normal doğumda zorlanırsın sürekli yapcaz bu muayeneyi dedi moralim de bozuldu biraz
Ysglsmkl emel16 sancı ya da su falan gelirse gece muhakkak gelin doktoru çağırıyoruz geliyor dediler. Sabah muayeneye gideceğim Bahar hanıma. Hiç sancım yok bebek hareketleri de iyi ama hala bel ağrım var şiddetli ve bacaklarımı kaldıramıyorum yürümekte zorlanıyorum açılma mı artıyor acaba ondan mı diye korkuyorum