Canım panik yapma sakın ol. Allahın izniyle görünür inşallah. Benimde öyle oldu. Adet tarihime göre bebeğim 7 haftalıktı. Doktor alınması gerekiyor dedi. 2 gün sonra başka doktora gittim. Vajinal ultrasonra bebeğim ve kalbi göründü. Çok şükür. Geç döllenme olmuş. Acele etme sakın. Dua et.