Kızlar merhaba9+6 günlük hamileyim dördüncü haftadan beri miğdem bulanıyor ama hiç kusmuyordum doktorum ilaç verdi kullanıyorum iki gündür öğürmeyle birlikte acı bir su kusuyorum karnım tokta olsa o acı sudan başka birşey çıkmıyor asitli midir nedir bütün boğazımı yakıyo ne zaman geçer nasıl geçer bir bilgisi önerisi olan varmı birde anlık olarak rahatlatıyor 5 dk sonra yine aynıyım 🥴🥴🥴🥴🥴🥴