Iyi bayramlar herkese dün doğum yaptım ben oğlumu yoğun bakıma aldılar hırıltılı nefes aldığı için ama benim süt vermem lazım sağmaya çalışıyorum ama 1 damla bile sütüm gelmedi mama verecekler Şimdilik sanki hiç sütüm gelmiycek gibi hiç yok sanki napcam bilmiyorum