ozanejla Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim oturunca vaginamda batma oluyor😑 Neyden kaynaklanabilir ? Erken doğum riskim var ?🙁
Oge ozanejla banada oluyor batma yürürken hele acıo ama çoğunlukla sızlama var şeyimde sanki çıkıcakmış bnde 35 deyim sıksın dişini 36 olsun diye dua ediyrm hala progestn kullanıyrm 😔
ozanejla Oge Bende 26 cı haftamdan beri 34ü bekledim alalım dediler 36yı beklicem dedim canım😐 Azönce hafif su gibi bi akıntım oldu beyaz birşey geldi birde anlamadım yarın randevum var inşallah yarına kadar dayanır 😐
Oge ozanejla progestan kullanıyormusunuz onun akıntısıda olabilir bise yapış yapışsa normal akıntıdır ama takip edin suyuda olabilir Allah yardımcımız olsun sağlıklq alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻🙏🏻
ozanejla Oge Canım ben progestan kullanamıyorum.. Serumlarla geldim bugüne, kalp hastası olduğum için her fitili veya ilacı kullanamıyorum🙁