Günaydın.. Bekarken tesadüfen çekilen röntgende bel açıklığımın olduğu tespit edildi tedavisi yok konforlu bi hayat yaşaman lazım, neyse ben evlendim ve sezeryan günü çattı geldi genel anestezi yaptılar tabi ben anestezi uzmanıyla konuşmadım doktor karar verdi genel anesteziden sonra uyanınca çok ağrılar çektim şimdi 2.bebeğime hamileyim 37.haftadayım ve beni korkular sarınca araştırmaya başladım internette yeterli bilgilere ulaşamadım benim gibi spina bifida occulta olanlar sezeryan doğumunu hangi anestezi işlemiyle yaptılar çok merak ediyorum bana yardımcı olurlarsa çok çok sevinirim 🙏🙏🙏