Ikraa Herkese iyi bayramlar, 3 aylık hamileyim ve yoğun kanamam olduğu için dört gündür hastanede yatıyorum😔kese etrafında kan toplandığı için taburcu edemiyorlar. Bugün bebeğin ve kanamanın durumuna bakılacak lütfen bize dua edin 🙏🏻
KGacar Görünürde kanaman varmı canım yoksa doktorlar ultrasonla baktıklarındamı kese etrafında kanama gördüler? Rabbim yardımcın olsun evladını sağlıklıca sana bağışlasın inşallah 🙏🙏
Ikraa KGacar iki gün çok yogun kanamam oldu üçüncü günden sonra azaldı şu an pıhtı şeklinde geliyo ama ultrasonda bakıldığında kesenin etrafında kan vardı ve temizlenmesi gerektiği söylendi.
Lamelif Ikraa benimde ilk 3 ayım kanamalarla geçti şimdi oğlum 12 aylık çok şükür sabır canım benim 🙏🏻
Lamelif Ikraa en son 13. Haftada kanamadan hastanede yattım. Progestan fitil ve pruluton depot haftada bir vuruldum. Sonra kanama yaşamadım ama 9 boyunca kendimi yoracak hiç birşey yapmadım, ilişki yasaktı başta sonra serbest dedi dr ama yine de yapmadık
Ikraa Lamelif iğneler bende dağılmıyor, beze şeklinde duruyordu o yüzden artık iğne vurmak istemedi doktor. Yürümekte çok zorlanıyorum alkollü pamukla bezeleri dağıtmaya çalışıyoruz çare olmazsa fizik tedavi olacakmış dedi doktor😔 sizde böyle bir durum oldu mu
Lamelif Ikraa o iğnelerde öyle sorunlar oluyor bende bir iki tane de oldu ama hepsinde olmadı hap ve fitil şeklinde alacaksın progestanı mecbur hap çok halsizlik ve bulantı yapıyor ama dayanılmayacak kadar değil