Ozlem_75 Arkadaşlar civilde baya indirimler vardı özellikle emzirme südyenleri indirime girmiş hala alamamışlar bir baksın derim
Dorukunannesi95 Emzirme sutyeninden pek memnun kalan yok gibi kuzum daha cok emzirme atleti iş goruyormus
Ozlem_75 Dorukunannesi95 valla ben aldım ilk bebeğimde alamamıştım cok zorlandım şimdi alınca daha da rahat ederim diye düşünüyorum
2cocuk2kopek Dorukunannesi95 bence atletten ziyade sutyen daha iyi . Ben sudyenle memnun kaldim😌 tamamen kisiye gore degisiyor heralde😌