Esmagenc Arkadaşlar hamile kaldığımdan beri felaket bir kaşıntım var bu durumu yaşayan var mı şuan 26 haftalık hamileyim şu sıralar biraz daha arttı ne yapacağımı bilemiyorum 🙄
Gulcee Esmagenc karaciğer degerlerın yüksek cıkmıştır kesın.kantahlili iste baktırt canım çok ilaç kullanıyorsan o ilaçlar yükseltiyor. Ben demir ilacı iğne va kullanıyordum ondan okdu.
Durununannesi80 Esmagenc bn 38/4 oldum aylardır cekiyorum byle tatlı bir kasınma yok artık çatlk filan umrumda deil hatta yara oldu duramyrm sırf bu yuzden dogurmak istyrm su bebeği😂
Esmagenc Gulcee Benim karaciğer değerlerim hamile kalmadan önce de çok yüksekti. O yüzden hiç ilaç kullanamıyorum canım. Ama bu durum annemde de varmış bazı hamileliklerde oluyo sanırım ama hiç durabilecek gibi değilim 😂
Esmagenc Durununannesi80 Şuan yalnız olmadığımı öğrenince çok sevindim 😂 doktora söyledin mi peki bir formülü yok mu acaba
Durununannesi80 Esmagenc yok canım dogurana kadr olacak iyice karın gerildiği için hiçbişey yapmıyolar