Pangea Kızlar gece aşırı horlamalarim başladı eşim yanimda uyuyamacak hale geldi arada kendi sesime ben bile uyaniyorum normal mi geçer mi dogumdan sonra
Gamze88 Pangea bi iki kere benimde olmuştu kendim uyandım sesime😅Nasıl oluyorsa hiç horlamayan beni hamilelik hortlattı🙈🙈😅ama daha olmadı şükür normaldir cok sıkıntı yapma onu yorgunluk vs olabiliyor yani🥰😁
nana91 Pangea bende de tam 37. haftada basladi horlama. Cok garip bi ses cikiyo bide kendi sesime uyaniyorum 😕 esim de rahatsiz oluyor ama Allahtan az kaldi artik