Öncelikle bayramınız mübarek olsun hayırlı bayramlar diliyorum benim karın çatlaklarım oluştu daha sonrası ben sıcağın vermiş olduğu etkiyle kaşındıkça kaşıdım ve o çatlakların kabarmasına yanmasına sebep oldum doktoruma söyledim oda krem önerdi kullandım iyi gelmedi bu seferde kaşıntı vücuduma yayıldı kaşıdığım yerler sivrisinek ısırığı gibi kabarıyo kaşındıkça kaşıyorum acile gittim serum verdiler sürmem için jel verdiler iyi gelmedi böyle Bi durumla karşılaşan varmı kaşıntımı nasıl hafifletebilirim bu arada 34+5m