Geldim acile kizlR sancim var duzenli kasilmalarin var dediler suan serum verdiler acilmam yok doktoru bekliyor m uzuluyorumda bebegim erkenmi geliyor diye bide daha doyamamsdmmm karnimdaki haline bama hic sknti vermemssi bastam beri. Ama belki doktor eve gonserir dayanilmaz olnva geri gelrsn dediler