Melikee123 Arkadslar dktora asiri kasintim oldunu soledim ve bu ilaci yazdi kullanannvarmi aranizda. Bebege zararlimidir nasil kulanilir yardimci olurmsunuz yakiyormu ?
senasln Melikee123 enfeksiyondan kullandım çok iyi geldi. Bebeğe zararı yok. Vajinal enfeksiyonu temizliyor
R_Arslan Melikee123 gebeyken kullandim evet sabaha camasirim batmis oluyordu akintidan bende yanma degilde extra kasinti yapmisti ama gecirdi sikintimi cnm
CerenKG Melikee123 R_Arslan bende 2 gün önce akıntı şikayetim nedeniyle kullandım gece yatmadan kullanmıştım sabaha karşı kaşıntı ile uyandım 😖 akıntım biraz daha azaldı ama bende de kaşıntı yaptı. Doktoruma yazdım evde bi krem vardı kaşıntı için onu kullanabilir miyim diye kullan diyince krem de kullanmaya başladım kaşıntı için.
Umutalp Enfeksiyondan dolayi kullandım Allaha şükür hemen geçirdi enfeksiyon hamilelikte çok iyi olmuyormus.
Melikee123 R_Arslan ilac bir hafta mi kullandiniz ve altta yag gibi hisler var ilacdan dolayi bir hafta ole mi duracaz 😕