Ayse_3065 Kızlar bu haftalarda bebişlerde hareket azlığı yaşayan var mı?ben bugün az hissettim tam bayram arifesi doktorum yok numarası yok ne bileyim endişelendim
tektanemmmm Ayse_3065 bende sabahtan postlara yazıyorum korkma ama aynı şekil bende gidemedim doktora 2 gündür yok derece az hissediyorum ama biraz önce hafif hafif hissettim demek ki normalmiş
[silindi] Ayse_3065 evet biz yaşadık kendi doktorumu aradım hareket azlıgı artı iki gün geçmeyen karın sertliğiyle acile git nst baglansın dedi doktorum. Nst de kalp atışlarımız düşük çıktı 😨 iyiki de gitmişim sende bir görün bence
Ayse_3065 tektanemmmm yaaa evet bende çok hafif hissediyorum.normalde çok hareketli bi bebek böyle yapınca insan tedirgin oluyo bide Doğuma yaklaştık ya.tam da bayrama denk geldi bu hareket azlığı tedirgin oluyor insan 😓
tektanemmmm Ayse_3065 yok sıkıntı yok bende sabahtan yedim bitirdim kendimi ama hissediyorum içimde😊ama ishal olmuşum ve bacak aram aşırı derece de ağırıyo acaba Doğum belirtilerimi ama sancı yok nişan veya su yok
tektanemmmm Ayse_3065 yok normal istediğim için Doğum tarihi veremiyor doktor ama kanala yakınmış bebeğim
Ayse_3065 tektanemmmm aaa bende ishal oldum ve yatakta dönemiyorum bacak aram ağrıyo valla arada adet sancısı oluyo hafif🙄Olabilir de bayramdan sonra gelseler daha iyi 🤰
tektanemmmm Ayse_3065 valla bu dakika bile gelse sevinirim bayramı zaten sürünerek geçirecem ağrılardan bari gelseydi ağrım bitseydi
Ayse_3065 tektanemmmm tabi ki en hayırlı zaman ne zamansa o an gelsin meleklerimiz Allah'ın izniyle 🙏🏻
[silindi] Ayse_3065 canım üçüncü gündür hastanede yatıyorum 😕 devlete geldim kendi doktorum yok diye burası da doguma alacak böyle giderse ama suyum iyyims daha. bu kalp atışları düşüklüğüyle nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏼♀️😕