Ysmyank ben oldum ikinci Doğumum du kontrol e hep gittim sabah yine gel demişti göndermedi sancım da yoktu suni verdi 2 ye kadar gülüyordum oturuyordum muhabbet ediyordum ebelerle sonra başladı açılmam falan olmuyordu Doğum için ağrılarım çok sıklaşmaya başlayınca akın beni sezeryans dedim dr um dan allah razı olsun az daha bekleyelim dedi bebeğin kalp atışlarını kontrol etti bi ara zayıfladı alacakken hamdolsun az daha bekleyip bi anda açılmaya başladı Allah’a şükür akşam 20:30 da doğurdum rabbim çok büyük