Mervekara bende çektirmiştim bir sürü test yapmıştım hiç bir sorun gözükmüyordu herşey normaldi sadece regli düzensizligim var 1 buçuk sene olmadı çocugumuz sonra klomen tedavisiyle birkaç ay kullandım yumurtalıklar düzene girdi çocugumuz oldu şimdi 24 haftalığım allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼