nilaylaylaylay Kızlar kaçıncı haftadan sonra yüz üstü yatmayı bıraktınız. Ben 17 haftayı doldurdum hala karnım falan yok o yüzden yatıyorum sizce zararlı mı ?
mf_ozturk nilaylaylaylay bende 19 haftalığım hala yatıyorum karnım çok çıkmadığı için rahatsız etmiyo ama bu aralar karnımın üstüne yatınca tekmeliyo o yüzden için rahat etmiyo fazla yatmamaya çalışıyorum cnm
Alarasel nilaylaylaylay neyy🤔🧐😱😱😱yüzsütümü yatıyosnz ayy bn asla cesart edemiyrm kii çok severm öyle yatmayı ama ne biliyim yani drm sağ yada sola yatmamı söyeldi sırt üstü hadi neysede🤭🤭🤭🤭
nilaylaylaylay Alarasel valla kuzum dediğim gibi karnım hiç çıkmadı. Daha hissetmeye de başlamadım bebeğimi. Üstüne bir de öyle yatmayı çok sevince. Yatıyorum hala
Leylaa76 Hafize03 O zaman hafta sormadım da 13 haftalıktım gebelik boyunca nasıl uyuyabilirim dedim oda bazıları sırtüstü uyumak iyi değil diyor ama hiç alakası yok dedi ama şu anda yeni görüyorum başlık yüz üstüymüş o hiç olmaz bence
Leylaa76 Hafize03 bana doktorum öyle dedi ama ben sırt üstü uyumamaya çalışıyorum sağa yada sola doğru yatıyorum emin olmak için
Fidansvnccm nilaylaylaylay 12 den snra biraktimm suan saga sola donerek uyumaya calisiyorum nrmalde hep yuz ustu yatardim arada oyle uyaniyorum ama bebk harekt edene kdr raahat edemiyorum korkuyorum
Mr1517 nilaylaylaylay Doktorum yüzüstü yatmayı tamamen yasaklamıştı sırt üstüde nadir. Sağ sol yat daha sağlıklı demişti. 🤔
Ezgib nilaylaylaylay benim doktorum yatabiliyorsan bir sorun yok yakin zamanda karnin büyüyecek yatamicaksin demişti ben baya yattim 😂cocuk doğsun hayırlısı ile yine yatacam ☺️☺️
Betulnurtenaltun nilaylaylaylay 40 haftalığım yatabildiğin kadar yat tadını çıkar 😂 ne sağa ne sola yatabiliyorum bırak yüz üstü yatmayı ben 20 haftaya kadar yatmıştım ama karnım çıkamadığı için