Gmz11 Merhaba, Öncelikle geçmiş olsun. İlk 3 ayımı kanamalarla düşük tehlikesi ile ve yatarak geçirdim. Şuan çok şükür 32.haftamdayı ve beni tanıyan herkes gezerken doğuracaksın diyo😁 . İlk başta iyi olacağına inanın ve kötüyü düşünmeyin. Yiyecek ekmeği varsa ne olursa olsun bebeğiniz dünyaya gelecektir. Sağ salim kucağınıza almanız dileği ile.