Tecrübeli anne arkadaşlarım. Şuan yüzüstü yatıyorum . Elimi karnıma koydum tv izliyordum . Elime içerden minik tekmeleme şeklinde dürtüler geliyor . Elimle de hissediyorum. Elimin çevresinde bir orda bir burda hareketlenme oluyor . Sizce bebeğimi mı hissediyorum ? 18+6 yim . Şuan bunlar olabilir mi yani ? Bebek bunları şuan yapıyor olabilir mi ? Gaz olsa bu şekilde olmaz ve uzun surmez diye düşünüyorum . Çok heyecanlandim ama emin olamıyorum . Ayrıca uzun süre olmaya devam etti aralıklarla .bebegimse çok hareketli sanirim . 😍