EdaKartal canım eğer çalışan bir anneysen evet işe başladığında sütünü saklaman için lazım ama çalışmayacaksan bebeğini bol bol emzirirsen sütün göğüs pompasının arttıracağından çok daha çok artar. Pompanın çekiş gücü öyle iyi değil, bebek emmesi mühim sütün artışı için