Arkadaşlar merhaba 7+4 haftalık hamileyim bugün kalp atışı için gittik ama geçen sefer gittiğim doktor değil başka bi doktordu kalbinden falan bahsetmedi sadece bebeğin 7 haftalık gibi durmuyo dedi nasıl yani dedim cevap vermedi bu durumu yaşayanlar varmı ya benim çok moralim bozuldu 😔