Merhaba kızlar. 38+3 deyim ve hiç çatlamadım. Daha önce ergenlik ve kilo alıp vermekten oluşan çatlaklarım var. Annemdede doğum çatlakları var. Ama ben hiç çatlamadım. 16. Haftadan beri kullandıklarım ;
1) freiöl
2) vaseline cocoa butter
3) Bebak acı badem sütü
bu üçünü sabah akşam 10 dk masajla her gün sürdüm. İşe giderken her gün 15 dk erkenden uyanıp yağlandım kremlendim. Ayrıca kilo alırken hızlı almamaya çalışın. Ben 17 kilo aldım toplamda ama yavaşça aldım. Yani genetik diye bir şey olsaydı benim kesin çatlamam gerekirdi. Sadece sabır gerekiyor. Lierac hiç bir işe yaramıyor. İlk zamanlar doktor önerisi ile aldım. Pötür pötür dükülüyordu sürer sürmez. Yani cildi nemlendirmiyor sadece cilde yapışıyor. Umarım bu bilgiler sizinde işinize yarar. Bu arada nişanımda geldi hafif sancılarım var ve beklemedeyim 🤗