Neslihansss Iı geceler 16 haftalıgım bugun kasık agrim oluyor suanda var yani cok degisik bisey arkam falan hep sancıo normalmi anlamadım oturunca falan iyice hızlanıyo hiç olmazdi🙁
BirVeraAnnesi35 Neslihansss merhaba aynı gün haftadayız ama ben pek o tarz ağrı yaşamadım ben daha çok şiddetli baş ağrıları çekiyorum🤦♀️🤦♀️ Bebek büyüdüğü için ağrı yapıyor olabilir
Dorukunannesi95 Neslihansss ben de bel ağrısı cekiyorum yaa yatakta rahat rahat dönemiyorum nasil kotu bi agri
Ozgemlym 16+1 benimde bugün inanılmaz bel ağrısı var sağ tarafımda otursam ayrı yürüsem ayrı :( sağ kasığıma batıyor
Ozgemlym anapanda12 teşekkür ederim ancak hareketsiz kaldım bayram nedeni ile izindeyim ondan kaynaklı biraz yürüyüş falan yapınca geçti 2 gün yaşadım ağrıyı şimdi normal doktorumda normal dedi