Seda4686 Arkadaşlar adetime 6 gün var, normal adet tarihim ise 9 Haziran Pazar günü, sizce kandan baktırmalı mıyım? Yada erken gebelik testi yapmalı mıyım? Kafam çok karışık 😔😔 Fikirlerinizi paylaşmak isterseniz dinlemek isterim, mutlu bayramlar 🌷🌷
Sevvaldal Seda4686 predictor early ile 5 gun once ogrendim. Degerim de ayni gun 37 cikti. Simdi 26 haftalik cok sukur Allaha🙏🙏🙏🧿💙
Vctry1706 Ben adetime 8 gün varken hem erken hem normal gebelik testi yapmıştım çıkmıştı akşamına acilden kana baktırmıştık 63tu 😊
Seda4686 Vctry1706 ne güzel, ama ben dün akşam normal bir gebelik testi yaptım maalesef negatif 👎 çıktı
Seda4686 Kumru82 o yüzden sanki en mantıklısı kandan baktırmak sanki değil mi? Adetten 2 gün önce kandan baktırayım değil mi
Tugce1803 Seda4686 benden 2 gün sonra olmuş canım kanda çıkar ama erken gebelik testinde çıkar mı emin değilim
Seda4686 Tugce1803 erken gebelik testi yapmam muhtemelen, cesaretimi toplayabilsem kan veririm canım, korkuyorum da biraz 😔😔ne tuhaf bir duygu durumu hem merak hem korku🙄🙄
Tugce1803 Seda4686 aynen duygu durum karmaşası olmuş biraz istersen en baştaki gibi perşembe günü kan ver kafan rahatlar