İkea beşiğini bende çok düşündüm ama 2 kademe ayarı vardı. Bende yatak yanı olarak da kullanabileceğim hemde istersem sallama özelliğini kullanabileceğim bir beşik baktım. İnstagramda yekta bebe diye bi sayfadan aldım. Hem boyutları daha büyük. Hem yüksekliğini istediğin gibi ayarlayabiliyorsun. Hem sallanır yada sabit olma özelliği var. Bence ikeadaki o kadar paraya değmez