Bende 32. Haftama girdiğimden bu tarafa karnım çok sert kaskatı kesiliyor,ara ara adet sancısı gibi ağrılarım oluyor, dr a gittim hafif idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaç verdi içtim ama geçmedi,tekrar ilaç verdi içicem, kasılma gibi tuhaf bir sertlik korkuyorum,şuan 33 haftalık 😞