199128 Ne zaman ki 27 haftalik olduk hareketleri yavasladi sanki cok derinden geliyor onceden kipir kipirdi ve geceleri asla uyutmuyordu surekli harket halindeydi benimle ayni durumda olan var mi
Taneminci 199128 dönem dönem yavaşlıyor öyle ben 25 haftalığım gittim bir sıkıntı yok arada olabilir dinlenmeyi ihmal etme dedi
Deletedmom143 199128 evet 27de oldu oyle bendede.ama 3 gun falan.28 bugun bitdi.4 gundur canimi yakiyo durmuyo sipa yerinde.yeri daraliyo sanirim cunki bendede oyleydi ama ben takip falansa etmedim hic cunki gun arzinda 2 defa falan harakat etdi diye😀
Merveihsan42 199128 bende 29+3 haftalık hamileyim aynen bu şikayetler bende de var hareket derinlerden ve ta kasıklarımdan geliyor ama sanırım bebeklerin pozisyonundan kaynaklanıyor