Ngrs aa değerin gayet güzel görünüyor zaten bazı doktorları anlamak mümkün değil yani 2000 kısırken bile hcg kese görünmeyebilir. Ben 3-4 f arkli doktora gidiyorum hepsi de aynı şeyi söylemişti. Artışında bir sıkıntı yok şuan 13 haftalık hamileyim ne bulantı ne kusma ne de başka.bir belirti yaşadım ben. Hiç bişey yaşamadım çok şükür yani hormonlar kimi insana çok etki etmiyor yüksleniyor olması. Inşallah güzel kolay bir hamilelik yaşarsın. Hiç 5000 olmadan karnından görünmez demişti doktor cok-da doğru söylemiş görememişlerdi bende kafayı yicektim 🤣 6700 ken gördük