Linesarye Merhaba hanmlar.. henüz 9 haftanin icerisindeyim düz yolda yürürken bile aşırı yoruluyorum cok derin nefes alıyorum.. sebebi nedir aceba yada benm gibi olan var mı?
Linesarye Alarasel ehh işte bende onu duşunuyorum cok kilolu biri de değilim ama benm gibi olanlar da varms 😀
Aminem2020 Bizde 9 haftaligiz aynısı bende de var cnm ama vitaminlere başladıktan sonra bi nebze de olsa azaldi
Linesarye Aminem2020 ben vitmnler kullanamıyorum canım maleseff... midem çok kotu cok bulanıyor çok kusuyorum vitamnleri içince hepten kötü oluyorum..😏
Tugba12345 Linesarye erken baslams kuzum 25.haftadym yeni yeni yol gidemez oldum vitamn vs kullaniyomsn
Sevvaldal Linesarye bende oyleydim. 3. Trimaster da insan rahatliyor gercekten. Simdi hayirlisiyla 3 e giriyorum bakalim o nasil gececek🙈😊🙏
Linesarye Merymery2233 baktrdm canım herşey normal ama mide bulantmdan dolayı su pek tüketemiyorum ondan olabilirmis..
Berrinsoygazi Bende 9+6 dayım kilom gayet normal aynısını yaşıyorum ki daha önce çok spor yapmış biriyim son 1 yıl sporu bırakmıştım nefes nefese kalıyorum bende acaba diyorum günde 1 paket sigara içip pat diye hamile kalınca bıraktım ondanmı😁
Merymery2233 Linesarye çok geçmiş olsun dinlen sende bol bol su içemiyorsan sevdiğin bir sıvıyı tüket havalar sıcak vücudun su kaybetmesin 😘🙏