NurdanHakan Ben değil ama ablam yaşadı aynı şeyi 10 aylık bebeği varken Hamile oldugunu öğrendi ve gerçekten anne sütüne fazlasıyla baglı bir bebek oldugu için doktoruna sordu ne yapabilirim diye doktor dediki hiçbir zararı yok emzir. Sadece seni biraz güçsüz kılar dedi onada bol bol ye, sıvı tüket ve vitamin hapı iç dedi yani bence bebeğin rızkını kısmayın emebildiği kadar emzirin. :)