Duru003 35 + 2 deyim dünden beri bebeğim kasıklarımda acaba yeri daraldığı için mi yoksa erken doğum gibi bir durum olabilir mi korkuyurum bu normal mi acaba yardımcı olur musunuz kontrolüm haftaya
Gulsen55 Asagi inmesi normal benim bildigim. Hem yeri daraliyor.. icin rahat degilse doktorunu ara ama stress yapma
BusRAmazan bnmde devamlı asaqiya baskı yapıyor seyime seyime wuruyor baskı yapıyor bnde yarın qidince sorucam bakalim
BusRAmazan Duru003 qittim herşey iyi dedi cati muayenesini salı günü yapalım dedi. bebek de yerleştiği için baskı yapiyormus
anneyimben12 26+3 haftalığım son 2 3 gündür benimde öyle bide üstüne sanki idrar torbama vuruyo her hareket ettiğinde afedersiniz cişim geliyor neyin nesi anlamadım
Sebla55 anneyimben12 aynı haftadayız bende de aynı sıkayet var makat pozısyondaymıs bebek poposu baskı yapıyoms
anneyimben12 Sebla55 bana da dedi doktor aynısını ters duruyo bebek şuan bu duruşu normal döner ilerde dedi ama rahatsız ediyo beni