Selam kizlar , bi post acmistim tasinmadan once tasinacagim stres ediyorum bebege zarar olurmu diye.
bu hafta eski evden yeni evimize tum esyalari tasidik. Salon buyuk oldugu icin hpsini salona yigdik esyalarin kapisini kapattik. Simdi teker teker her yere boya , parke, kagit vs yapacagiz. Bugun minik prensesimin odasindan basliyalim dedik hem motive oluruz diye. Gittik boyadir kagitir aldik. Boyadan basladi esim bi kapisini boyadi bide tavani bende oturdum esime bakiuodum iyi boyuyormu felan akil veriyodum. Ister istemez bugun cok kosturdum. Cok ayakta kaldim. Bide boya kokusunu baya bi kokladim. Suan hafif basim agriyor oda acliktan galiba. Uzandim dinleniyorum ( evden geldik annem gilin evinde kaliyoruz bizim ev bitene kadar annemgil turkiyede tatilde evleri musait kalabiliyoruz allahtan ) Bide 24 haftalik hamileyim suan bebisim karnimda oynuyor kipirdiyor yani bi sorun yok ama sorum acaba boya kokusundan etkilenirmi?