Beyazlale Arkadaşlar Paşa Han ismi hakkinda fikirlerinizi alabilirmiyim kulaga nasıl geliyor sizce nasıl uyumlu mu ?
anapanda12 Bilemedim ama illa sonu han olacaksa başına farklı isim olabilir Oğuz Han Gökhan Dağhan Emirhan Paşa han bana ağır geldi, ama bebek sizin nasıl isterseniz öyle isim koyabilirsiniz😊
Beyazlale anapanda12 kayinpederimin adı paşa ali canim ben aslinda direk onu koyalim dedim onuda eşim istemiyor. Bari tamini koyamadik yarisi gecsin dedik ama pek karar veremiyorum bende 😁
Beyazlale Metonya Ben de gördüm bi kac kere aslinda sadece Paşa isminde tanidiklarimda var ama dediginizde dogru o sekilde olanida gördüm
Duuyguum Beyazlale benim de eşimin adı sevgiliyken oğlumuz olursa adını arkın paşa koyalım dedik evlenince değişti tabi kayınbabamın adını koyucaz Sülo ☺️
Beyazlale Duuyguum benimkide bi ara kendi adinida araya sikistirmak istedi hem babasinin adindan hemde kendi adindan Ali sami diye ama onu eledik şükür 😁
gksnm Benim oğlumun ismini önerebilirim size bu aralar baya da popüler oldu 10 ay önce fazlaa duymamıştım ☺️ paşa da değişikmiş
Duuyguum Beyazlale Ali paşa çok hoş bence çok benim kinin adı paşa ya paşam diyorum hep oğlunda olursa daha çok yakışır
Ps15 Beyazlale İlla koyacaksanız Ali'sini koyun bence paşa diye isim ilk defa duyuyorum yanlış anlamayın ama çok tuhaf geldi😅
gksnm Beyazlale göktuğ ☺️yazmayı unutmuşum hızlıca yazayım derken 🙈şu an yanımda telefona saldırıyorda beyfendi🤦🏼♀️
Beyazlale gksnm evet bayaga tarz bi isim ismiyle yasasin ☺️ masallah Rabbim bizede nasip eder insallah muzurluklarina taniklik etmeyi 🙏☺️